Zákaznická podpora: 379 775 314 obchod@2j2k.cz

Reklamační řád

 

  • Záruční doba - Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena jiná lhůta.

 

  • Uplatnění reklamace

 

  • Reklamaci je možné uplatňovat poštou i osobně v sídle firmy. 
  • Ke každé reklamaci musí být připojen protokol s detailním popisem závady a kopie faktury, na které je reklamované zboží uvedeno.
  • Při vyřízení poštou - zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.
  • Adresa pro uplatnění reklamace: KANTE ZK s.r.o., Kout na Šumavě 320, 345 02
  • Kontakty pro uplatnění reklamace: tel.: 379 775 314, 379 775 319, email: obchod@2j2k.cz

 

  • Kupující zasílá reklamované zboží prodávajícímu KANTE ZK s.r.o. na vlastní náklady. Reklamované zboží nelze zasílat zpět prodávajícímu na dobírku. Pokud bude zboží zasláno zpět na dobírku, nebude tato zásilka přijata.
  • Zákazník je povinen reklamované zboží zabalit takovým způsobem, aby nemohlo dojít k jeho poškození. K zabalení doporučujeme použít originální obal.

 

  • Vyřízení reklamace - Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. 
  • Kupující spotřebitel: Reklamaci vyřídí KANTE ZK s.r.o. nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem.

 

  • O výsledku nebo průběhu reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu.