Reklamační řád

 

  • Záruční doba - Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena jiná lhůta.

 

  • Uplatnění reklamace

 

  • Reklamaci je možné uplatňovat poštou i osobně v sídle firmy. 
  • Ke každé reklamaci musí být připojen protokol s detailním popisem závady a kopie faktury, na které je reklamované zboží uvedeno.
  • Při vyřízení poštou - zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.
  • Adresa pro uplatnění reklamace: KANTE ZK s.r.o., Kout na Šumavě 320, 345 02
  • Kontakty pro uplatnění reklamace: tel.: 379 775 314, 379 775 319, email: obchod@2j2k.cz

 

  • Kupující zasílá reklamované zboží prodávajícímu KANTE ZK s.r.o. na vlastní náklady. Reklamované zboží nelze zasílat zpět prodávajícímu na dobírku. Pokud bude zboží zasláno zpět na dobírku, nebude tato zásilka přijata.
  • Zákazník je povinen reklamované zboží zabalit takovým způsobem, aby nemohlo dojít k jeho poškození. K zabalení doporučujeme použít originální obal.

 

  • Vyřízení reklamace - Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. 
  • Kupující spotřebitel: Reklamaci vyřídí KANTE ZK s.r.o. nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem.

 

  • O výsledku nebo průběhu reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu. 

     

        

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení